Bu Blogda Ara

Sayfalar

05 Kasım 2017

Otomobil Değerinde

Herkes değil ama çoğumuz çocukluğumuzda bisiklet sahibi olmuşuzdur, ama ben ilk bisikletime yirmibeş yaşımda sahip olmuştum. Çünkü büyüklerim bana bir bisikleti çok görmüşlerdi çocukluğum zamanında.
Bu yazımda size dünyanın en pahalı bisikletini tanıtacak ben. Çünkü şu ana kadar bundan daha pahalısını hiçbir yerde görmedim ve okumadım.


İngiliz olan lüks otomobil üreticisi Aston Martin ve Alman bisiklet devi Storck ortaklaşa olarak oldukça ileri teknoloji olan "The Storck F3 Aston Martin Edition" adını verdikleri bir bisiklet üretmişler.
Bu bisiklet karbon fiber malzemeden üretildiği için iskeleti yediyüzseksen gram ağırlığında, diğer bileşenlerini de eklersek toplam ağırlığı ise beşbindokuzyüz gram kadar, yani altı kilo bile değil.
Lâstikleri ise Formula Bir yarış otomobillerinin lâstikleriyle aynı özelliklere sahip.
Ancak sadece yüzyedi adet üretilecek olan bu bisikletin fiyatı ise "Seksenbin Türk Lirası"cık.