Bu Blogda Ara

Sayfalar

31 Ağustos 2014

Hoşça Kal Sevgilim

Hayatımda olabilecek en son şey.
Kavga edersin, tartışırsın, ama sonunda mantıklı bir çözüm bulabilirsin.
Ne olursa olsun bir yolunu bulursun aran düzelsin diye.
Ama bazı şeyler düzelemiyor bir türlü.
Kısacası, bazı vedalar güç de olsa edilmesi gerekir.
Bugün içimden bir kocaman parça koptu.
Güle güle sevgilim, artık belki de iki yabancı olacağız biz seninle.
Kim olduğun, nereden geldiğin, ne yaptığın ve ne düşündüğünün önemi kalmadı artık.
Sen bana hissettirdiklerinle hayatıma çok büyük bir sayfa açtın.
O beyaz sayfaları seninle birlikte yazarak doldurmak istemiştim.
Hata aslında bende olduğundan affet beni sevgilim, çünkü seni sevdiğim için özür dilerim.


Bir gün gelir de seni unutmak zorunda kalırsam aşkımın küçüklüğüne değil çaresizliğimin büyüklüğüne inan.
Sen de haklısın sevgilim, senin artık taşlaşmış olan ucuz kâlbine ben çok pahlı geldim.
Tam diyorum bu sefer tamam, bir bakıyorum her bir şey kocaman yalan.