Bu Blogda Ara

Sayfalar

27 Ekim 2013

Banel Bir Hafta Sonu

Hafta sonunun banellikleri devam ediyor =)))
Artıkım ben de zıvanadan çıktım, sizlerle resimler paylaşmaya karar verdim.


Dünya üzerinde ne kadar güzel yerler var değil mi?
Kayalık uçurumlarda bir ev ...
Kim bilir orada yaşamak nasıl olurdu?


Bu da başkaca türlü bir ada, ama hiç de kolay bir yere benzemiyor =(((


Çok güzel bir Café, ama nerede olduğunu hiç bilmiyorum =(((


Buna da ev mi demeli, yoksa vapor mu belli değil. Ama belli olan bir şey varsa o da müstemlekemizde olmaması.
Malum, bizimkiler böyle şeylerden pek anlamazlar =)))


Bu görüntü ve manzaranın gerçek olamayacağını düşünüyorum, ama bilen biri bize yardımcı olsun.
Çünkü köprü bir kadın vücuduna benzemiyor mu sizce?


Müthiş bir kayalık, sığ bir deniz, harika bir şato gibi ev ...
Kim bilir burada kimler yaşıyor, ve neresi burası?


Eskiden "Adakale" adlı bir son durak vardı, Floriye'de ... Sanırım o zamanlar hayal gücüm çok gelişmemişti, ama şimdi bu resimdekini görünce aklıma geleceği tuttu ...
Gençlik heyecanı işte. Hatıralara saygılıyımdır ben.


Sonunda memleketimize geri döndüğümüzü hissediyorum, çünkü resim bize Anadolu gibi göründü.
Yurt dışı bile olsa kesin bizimkilerin elinden çıkma bir yer ...
Tabi tüm resim altı yazılar şahsi düşüncem.
Herkese mutlu pazarlar =)))