Bu Blogda Ara

Sayfalar

17 Eylül 2011

Dilek

Normal şartlarda bu saatta ayakta değilimdir ...
Eğer yanlışlıkla ayaktaysam uykum tutmamış demektir ... Cumartesiyi Pazara bağlayan bazı geceler müstesna tabi ...
Zaten hafta içleri böyle şeyler yapar mıyım? Yapmam tabi, sabaha iş var, her ne kadar mevcud işimden hoşlanmıyorsam dahi diğer kişilere saygısızlık olmasın ... Çünkü içlerinden bazıları hala benim gözümde adamdır.
Yakın zamanda bu sıkıcı işimden ve patronumdan ebediyen kurtulmayı diledim az önce :-)) Gerçekleşir mi bilmem ama Yılbaşına dek gittiği kadar devam ...

Uzun zamandır hayalimdi Lise Diploması :-))
Zamanında yapmış bulunduğum bazı cahillikler, tembellikler, çevremdekilerin sağlık durumları ve benim kendi o zamanki (1988) duygusallıklarım ve o zamanlar sınıftaki arkadaşlarımla yaşadığım bazı sorunlar yüzünden Beşinci Sınıf'a kadar dehle çüşle zar zor bitirebilmiştim ilkokulu ... Zamanın eğitim şartları da beni okuldan soğutmuştu :-((
O zamanlar her şeye sünger çekip devam etseydim başarılı olur muydum ben de bilmiyorum ... O karar o zamanlar vermiş olduğum ve uyguladığım bir karardı ... Uzun yıllar da pişmanlık hissetmedim ... Ama şimdi çok pişmanım yaşadıklarımdan ... Özellikle son dört yıldaki bazı olumsuzlukları toplarsanız ve tüm Blog'u okumaya çalışırsanız ne demek istediğimi anlayabilirsiniz ancak ... Merak etmeyin, sıkıcı yazılar yok içinde, sadece biraz dertlenmeler, sevdalanmalar, hüzünler, kızgınlıklar, az biraz da sevinçler falan filan feşmekan :-)

İşte böyle düşünürken karşıma bir Web-Site çıktı, daha doğrusu ben aradım :-)) Milli Eğitim Bakanlığı'nın Açık İlköğretim Okulu'nun tüm ayrıntılarıyla anlatan Resmi Web-Sitesi !!
O anda karar verdim, ne pahasına olursa olsun çalışıp sınava girip o Diplom'u almak !!

Şimdiki nefrete ettiğim işimden de ayrılacağım, ama bu ihtilalin kansız olmasını istiyorum, ama kanlı da olsa ihtilal gerçekleşecek !!

Her neyse, sabaha fazlama bir şey kalmadı, Cumartesi Günleri çalışmaktan da pek hoşlanmıyorum, ama patron Cumartesileri gelemediği cihetle patronun yerine gitmem lazım, ne de olsa bana emanet dükkan, ve ben emanete hıyanet etmeyi sevmem !!

Günaydın Herkese