Bu Blogda Ara

Sayfalar

19 Ocak 2009

Yeni Hafta Yeni Umut Yeni Heyecan

Bugün oturmaya başladığımızın üçüncü haftasının Paztesisi, hani adam gibi iş yapmıyalı iki kocaman hafta oluvermiş :-(
Geçen hafta hani iki tane araç vardı, bu sefer kopan kanca yapıştırılmış, 1.63.00 Yapmışlar ve yükselmeye de devam ediyor, hasımız da tarihinin en yüksek seviyesine erişti, oldu sana 43.50 :-)
Hani eskilerde bir çıpa vardı, her gün kademeli kıdemli yükseltirdi, ama şimdi bir çıkıyor bir de iniyor, aynı hava gibi :-( Dün neydi bugün ne?

Ama yükseliş treni ikindi vakti fiyatı yukarı çekmeye devam ediyor:
1.64.50, 2.13.00, 43.85
Sen bu fiyatlarda otur da iş bekle, hey babam hey?

Herkes genelde ana yı sorar, fakat bende aykırılık da var, ben babayı sorarım, ama ancak baba belli değilse eğer ana o zaman sorulur benim kanımca :-)
Fikrime göre ince bir Gül buldum, onu Orkideyle veya Krizantemle değiştirebilir miyim bilmiyorum :-)
Çünkü en sevdiğim çiçek Krizantemdir, fakat bunda birinin etkisi olup olmadığını asla ve asla söylemem, bu konuda ağzımdan yada Blogumdan veya Web-Sitemden tek bir kelime duyamaz veya okuyamazsınız :-X

Bugün Çarşı veya çevresinde kuvve-i elektiriyye namevcud :-(
Hele ki Çuhacı Handa iki gün kadar bir süre gelmiyicek-miş diye duydum, ama inşallah aslı yoktur fotokopisi vardır :-)

Allah Rahmet Eylesin, Bugün Hrant Dinkin İkinci Senesi