Bu Blogda Ara

Sayfalar

23 Ocak 2009

Yağmur vs. Güneş Dance

Havaya çıktı bugün bir güneş
Yok mu haytta bana bir eş
Keşke otobüsler olabilse beleş
Ben de olmazdım bir çilekeş


Kış yazdan borç almaya devam ediyor, ama dikkat etmeli, vade büyürse ödeme güçleşir bilirsiniz :-)
SAbah bir müşteriye giderrken oturdu bu kez, bu aralar ilhamlar beni bırakmıyor nedense, ama iyi ki de bırakmıyor.
Geçen akşamki kabuslu geceden sonra güzel bir hikaye çıkartmaya çalışıyorum, belki bir gün bu hikayeyi filme de çekerim bakarsınız, belli mi olur? Zaten hayattaki istediğim şeylerden biri de budur, kendi filmimi çekmek ...

Gülümse güneşe seni ısıtsın
Sabahliyin tüm perdelerin açılsın
Bulutların altından yağmur yağmasın
Yağarsa yollardaki ağaçlar ıslansın


Ben böyle düşünür ve yazarken gökten bir yağmur patladı ki, rahmet gökten boşanmak için dava açsa bu kadar yayagara kopartmaz :-)

Yağdı sağnak yağmur çaktı şimşek
Haram zaten bize biraz güneşlenmek
Karşımdaki insan bana biraz gülücek
Elbet bu yağmurlu saat da biticek


Ekomonimiz gidiyor gene bugün, çünkü altını fazla açmışlar, yürü be altınım be?
46.30 TL.

Girmiştir millete kazıktan bir kol
Elbiselerimiz geliyor bize artık bol
Tümden zarar ettik zaten eller sol
Oğlum sen hayat boyu ezilenlerden ol