Bu Blogda Ara

Sayfalar

20 Ocak 2009

Rekor

Bugün güneş fazla mı parlak bilmiyorum, ama sanırım güneş gözlüğümü almamakla hata mı yaptım onu da hiç bilmiyorum, çünkü gözüme güneş giriyor :-(
Fakat bu güneşe rağmen havanın soğukluğunu da hesabın içine dahil etmek lazım :-)

Ekomoni tıkırında ama hakkaten tıkırında, altını açan fiyat 44.20, akşama da 46.00 oldu, Dolar da size 1.67.50 falanlar oldu da.

Uç bakalım, sen de bu durumda dükkanda otur da iş bekle :-X
Fakat beklediğin olur da gelirse bir haber uçur bana telle :-)
Bulursan o teli de bağla ikisini birbirlerine :-)

Rekorlar alt alta dizilsin, hepsini toplasan bu günkü rekorlar kadar etmezler :-))
Çünkü eminim bu kadar merak edilen Yüz Metre Dünya Rekoru bile tarih boyunca bu kadar sık sık kırılmamıştır :-)

Yüz Metre Dünya Rekoru Hüseyin Bolt'a aittir, Pekindeki Olimpiyatlarda 9:75 ile koşulmuştur.
Ertesi günü de İkiyüz Metre Dünya Rekorunu da yine Hüseyin Bolt eline geçirmiştir.

Bugün size iyi bir haberim de var, iş geldi yaşasın ?!? Adam olana çok bile zaten :-))

Aslinda düşünüyorum abaca dükkanda mı yatsam, yol parasından tasarruf, ama burası geceleri buz gibi soğuk :-(
Lakin ekomoni bu kadar tıkırında giderse ve inşallah bir kayaya bindirip geçirmezse yakında bu hadise de vuku bulur da yazılarım gecikirse şaşırmayın sakın :-))))