Bu Blogda Ara

Sayfalar

11 Mart 2021

Tilbe'nin Kahvesi

 Birkaç günden beridir bizim bir büyüğümüz lokantalarda oturabilmemize irade buyurduklarından beridir bazı ikindiler sokağa çıkmama müsade çıktı.
Aylardan beridir Home'mde daralmıştım, doğrusu işbu ruhsat bendenize iyi geleceğe benzer, hiç olmazsa iki üç insan yüzü görür ben.


Yeni dönemin yeni kahvelerinden ikincisini sizinle paylaşmak istedi ben.
Merak edenler Tilbe'yi elleriyle komuş gibi bulabilirler.
Şunu da ekleyeyim sigara paketi boş, çünkü sigara içmez ben. Ancak yasak olmasaydı Nargiliye içerdim.


Aslına bakarsanız ben bu korona morona bakara makaraya da pek inanmıyorum, çünkü geçtiğimiz yıllarda domuz gribi ve kuş gribi gibi salgınlar günümüzün kâbusundan daha fazla can aldı ama bizler o zaman maske takmadık ve dükkânları kapatmadık.
Kaldı ki terlikle tank durduran millete korona morona bakara makara ne yapabilir?