Bu Blogda Ara

Sayfalar

09 Mayıs 2019

Ramézân-ı Şerif : İftar Duası

Benim çocukluğum ve ilk gençliğim zamanlarında televizyonda Perşembe akşamları yayınlanan İnanç Dünyası adlı bir program vardı.
O programda sunucu veya seslendiren şahıs Kur'an-ı Kerim'in o günü okunan kısmının Türkçe tercümesini okuduktan sonra aynen şöyle bir dua okurdu:

Allah'ım.
Senin rızanla orucumu tuttum, sana inandım sana sığındım.
Senin rızkınla orucumu açtım.
Hamd olsun verdiğin nimetlere, sağlık ve afiyete.
Ey bağışlaması bol rabbim.
Beni, ailemi, milletimi, devletimi ve inananları koru.
Rahmetini, yardımını esirgeme ülkemizden.
Bizlere yaşama sevinci ver.
Her türlü güçlüğe karşı dayanma gücü ver.
Senin her şeye gücün yeter.
Âmin.

Allah-u Te'âlâ hepimizin dualarını işbu Ramézân-ı Şerif hatrına kabûl buyursun.