Bu Blogda Ara

Sayfalar

16 Aralık 2017

Bindokuzyüzkırkaltı Model Hayat

Gerçi her ne kadar ikibinonyedi yılında yaşıyorsak dâhi bazen eski günleri, özellikle de bindokuzyüzseksenli yılları özlemiyor değil ben.
Çünkü o yıllarda bazı şeyler çok güzeldi, her şeye rağmen altın yıllardı.
Ancak bazı insanlar gerçekten çok daha gerilerde yaşamayı kendilerine hayat felsefesi olarak benimsemişler.
Size bu yazımda onlardan birini, Ben Samsun'u takdim edecek ben.


Ben Samsun bir uçak kabin görevlisi. İngiltere'nin en eski ünüversütelerinden birinin bulunduğu Cambridge'de yaşamakta.
Kendisini çocukluğundan beri bindokuzyüzkırklı yılların bir hayranı olarak ifade etmekte. Evinde günümüze ait tek bir eşya bile yok. Tuvaleti evin dışında. Evin telefonu bile o yıllardan kalma. Hâttâ ısıtma sistemini bile çalıştırabilmek için her sabah dörtte kalkıyor.
Bu evin eşyalarının o yıllara ait olabilmesi için yıllarca çalışmış ve çabalamış. Söylediğine göre tek eksiği bindokuzyüzkırkaltı model bir otomobil.
Giydiği kıyafetlerin bile o yılların modasına uygun olduğunu söylesem herhâlde bir fikriniz oluşacaktır.