Bu Blogda Ara

Sayfalar

07 Eylül 2014

Yaghmour Vol. Bilmemkaç

Pazar pazar yaghmour görmekten aslında nefret eder ben.
Sabah kalktığımda yatağım zaten pencere kenarı, yağan damlaların hızından ve yoğunluklarından karşı kaldırımdaki kediyi bile göremedi gözlerim.
Gerçi bu yoğun yaghmour altında kedi nasıl sokakta durabilirdi ki?


Gelgelelim bugünkü sağanak bir çok şeyin habercisi sanki hayatım için.
Çünkü yağmur ve bulut bugün bilmem kaçıncı kez boşandılar.
Bazen ben de şaşırıyorum nasıl her seferinde nasıl oluyor da bu kadar kez evlenebilip boşanabiliyorlar bu güzide çiftimiz?


Gittim geldim yine konuyu evliliğe getirdim ya, ben belki de sanırım bu kadar evliliğe kaşı olmama rağmen kalkar hayatıma ilk giren kadınla evleniveririm belli mi olur benim hayatım?
Ama öncelikle şunu da söylemeliyim ki beni kendisiyle evlenmeye ikna edecek olan kadın benim liseyi bitirmemi beklemesi gerekmekte, ki bu da en az üç yıl sürecek benim bu tembelliğimle.