Bu Blogda Ara

Sayfalar

08 Eylül 2014

Tatilin Son Pazartesisi

Son zamanlarda Twitter ergenlerin okuldan nefret yazılarıyla doldu.
Aslında bir bakıma haksız da sayılmazlar, çünkü ben de bu yıl tatilden hiç ama hiç bir şey anlamadım.
Bakın mesela son birkaç gündür yağmur bizi yalnız bırakmıyor.
Bizi yalnız bırakmayacak diye bulutlarla olan evliliğini bile bitirmeyi göze aldığına göre anlayın artıkım ne demek istediğimi =)))


Bu sabah gözlerimi açınca Twitter'den böyle güzel bir resmi sizlerle paylaşmadan duramadı ben.
Artıkım benim hayatımda pazartesi sendromuna yer kalmaması için mücadele edecek ben.
Dilerim hiçbiriniz pazartesi sendromuna uğramadan hep birlikte güzel günler güzel haftalar geçirirsiniz.
Şimdilik benden bu kadar, hade beni okumayın şimdi, işlerinizin başına dönün de patronlarınız işlerin neden bitmediği konusunda fırça çekmesin sizin güzel yüzlerinize.
Beni okuyacaksanız tatil saatlerinde okuyun, hade öptüm sizi kocaman =)))