Bu Blogda Ara

Sayfalar

11 Ağustos 2011

Yağmur

Dünden beri Meteoroloji Dairesi sürekli ayakta .. Havada bu sabah bir serinlik ve ıslaklık var .. Bir baktım gökyüzü yağmurlanmış, pencereler ve camlar ıpıslak ... Hade ıslaklık bir şey değil, serinlik de cabası üstelik :-((
Öğle vakti Güneş biraz Yağmura ara verdirdiyse bile akşam vakti yeniden başladı yağmur.
Alışmaya başlamalı ki artıkım altın fiyatına üç rakamlı sayılar kullanılması aşikar zaten :-(
Ekonomi bu şekliyle rayına oturdu, artıkım bundan sonra makinistin bu "Ekomoni Treni"ni nasıl kullanacağı önemli .. Eskiden bir uzun tünelin içindeydik, şimdi karşımıza bir ışık çıktı, fakat bu ışık karşımızdan üzerimize doğru gelen Lokomotifin ışığı olduğu o kadar belirgin ki, ezilmekten nasıl kurtulunabilicek onu da hiç bilmiyorum.

Lafı Trenlerden açtım, sabahleyin istasyonumda kalaslarla ilgili bir çalışma vardı, yaklaşık sekiz on kişi kalasların raylarla arasında mevcud olan vida ve cıvataları değiştiriyorlardı.


Tabi, trenler bu kalasların arasını çatlatıyorlar, ne de olsa eskidiler artıkım :-((
Malum ki doğada hiç bir şey kaybolmaz, sadece şekil değiştirirler.


Yedek aletler de istasyonda bekliyorlar, olası bir arızada kullanılmak üzere tabi.


Netekim iki dakkalık gecikmeyle trenim geldi, aldı beni götürdü işime.


Tren bugün çok tehnaydı, sanırım havanın serinliği diyecem ama bugün iş günü, tatil değil ki ?!


Gördüğünüz üzere kalaslar çatlamışlar, nerdeyse kopucaklar.

Hade o çalışma hiç bir şey değil de Zeytinburnu İstasyonunda gerekli gereksiz beklememiz beni çok tuzladı, hani Santaraldan önceki ışıkta beklerken aksi istikamette bir tren geldi, daha istasyonda neyi bekledik?