Bu Blogda Ara

Sayfalar

09 Ağustos 2011

Hdefef Yüz

Sabah istasyonda trenimi bekliyorum ki işe gelicem ... Tren saatında gelmemiş tabi, ama ben nerden bilecem ki hareket saatları değişmiş?
Beklemeye devam ederken Boğaziçi Ekspresi geliverdi, her ne kadar istasyonumda durmasa bile bizim tarafta Anahat Treni pek gelmez bilirsiniz.


Netekim bu tren istasyonumda duruşu olmadığı için durmadı bile, geldi geçti ve gitti.


İlk resim orjinal değil, resimde oynama var tabi, bu kadar uzaktan çekimde tren gözükmezdi :-))

Beklenen bir şeydi ... Ama bu kadar çabuk olmamalıydı ...
Sabah Çarşıya girdim, tabi ayaklarım geri geri gidiyor, malum mevzudan dolayı tabi, anlayan anladı sizin anlayacağınız.
Altının, daha doğrusu yeni adıyla Üstünün fiyatına bir baktım, gözlerime inanamadım, netekim aşağdaki resim de size gösterecek, fiyata dikkatlı bakınız dikkatınızı çekerim:


Tarihin en yüksek değerine bunca zamandır her gün ulaşıyordu, fakat bu sabah gerçekten zirvedeyiz.

Ha, ekomoni ne alemde mi?
Tamamen tıkırında ... Asgari Ücret 624, Cumhuriyet Altını 650 TL.

Bu fiyat şartları altında artıkım evlenilmez de, hade evlenilir de düğünlere gidilmez.
Ne yani, hediyesiz gitmeyi mi göze almalı, yoksa sahte altın kaplama esasında pirinç hammaddeli maden mi almalı?
Bence bu aralar lütfen evlenmeyin, çünkü evlenecek arkadaşlarımın hiç birisi "Çerek Altın"la bile kandıramayacağım cinsten :-((

Bu fiyatları gör de bu tarihten sonra iş bekle .. Millet bu ekomonik krizde altın ve pırlanta mı alsınlar, yoksa ekmek peynir mi alıcak?

Yok yok, Walla sinirli değilim, çok sakinim, inanın bana ... Sadece gerilmişim :-))