Bu Blogda Ara

Sayfalar

08 Ocak 2010

Para

Bugünlerde canım acaip sıkkın, sıkkın olunca da yazıcak konu pek bulamıyorum yine :-((
"Ay bu adam da baydı, canının sıkıntısından bana ne, beni ilgilendirmez" de diyebilirsiniz, ya da sonuna kadar da okuyabilirsiniz, karar tamamen sizderyaya ait, ben karışmam.
Dişler konusundaki sıkıntılar bir yandan, gelecek korkularım da diğer yandan bunaltıyor beni :-((

Fakat bugün Facebookta dolaşırken aşağdaki ilanı görünce sizle paylaşmak istedim :-)
Umarım bugünkü kasvetli yazımın tozunu alıp konuyu değiştirir, belli mi olur?
Belki "The Original"i bana ait değil, ama üstün zeka ürünü bir kompozisyon, işte karşınızda:



PARA Yaz, Boşluk Bırak, Miktarını Yaz, Babanın Cebine Gönder
Dünya Küfür Rekoru Cebine Gelsin



Allah rahmet eylesin, sayın Aziz Nesin'in bir lafı vardır:
"Burda yaşıyorsan yazıcak konu bulmakta zorluk çekmezsin"
Yurdum insanatı çok güzel yapıyor bu işi işte :-))