Bu Blogda Ara

Sayfalar

06 Ocak 2010

Diş

Hayatta ne yaparsanız yapın, sağlıklarınızı tehlikeye düşürmeden yapmaya bakın, tedbiri de sakın ola elinizden bırakmayın.

Ben bir bıraktım, şimdi acısını çekiyorum :-( Hem de iki haftadır ...
Şu kalçası kırık diş ağrıları yüzünden bayramımızı bile doğru dürüst yaşıyamıyorum biliyor musunuz?
Bir yanda aşırmalık Bitter ve Sütlü Çaklıtlar, diğer yanda sıcacık ve taptaze Çörekler, beri tarafta da diş arasına sıkışıcak diye bu en tatlı ikramatı fazlama değerlendiremiyen Bendeniz :-(( Ne zor şeydir değil mi?

Biraz önce doktordan çıktım, bana en az yarım düzüne dişimin (Altı Adet) kurtalılamıyabiliceğini, geri kalanların da her nasıl olmuşsa sağlam kaldığını, uzun süreli bir tedavi süreci geçiriceğimizi söyledi ... Zor ama imkansız değil, dimi sizce?

Size tavsiyem sakın dişlerinizi ihmal etmeyin, yoksa hiç beklemiyceğiniz lahzada tüm gününüzü zehir edebilir .. Aynen benim gibi ...
Bu da size benden bayram öğüdü olsun.

Not : En tatlı yemek mutfakta hazırlanırken henüz servis edilmeden kaçak olarak yenilen yemektir, tadına asla doyamazsınız.
Bilenler biliyorlar :-))