Bu Blogda Ara

Sayfalar

19 Aralık 2017

Bana Mı Bakmıştınız?

Baştan belirteyim başlığa bakıp da konunun muhatabının bendeniz olduğunu sanmayın sakın. Bana bakacaksınız da ne olacak? Bendeniz alt veya üst tarafı sizlere üçbeş satır bir şeyler yazan sıradan bir vatandaşım.
Ben kendimden çok fazlama bahsetmeyi sevemedim bir türlü, sadece ilgi çekeceğini düşündüğüm bazı haberleri sizinle paylaşmaktayım.
İnternet sayesinde bu yazımda sizleri çok uzaklar olan Japonya'ya götüreceğim sizleri.
Kolay kolay çocuk doğurmayan sevimli pandalardan birinin ilk resmiyle karşınızda ben.


Altı ay kadar önce Japonya'da dünyaya gözlerini açan sevgili Şiang Şiang'ı ahanda işbu yazımda takdim eder ben. Kendisi birkaç gün önce yaşamakta olduğu hayvanat bahçesinde ilk kez görücüye çıkartıldı anne ve babası tarafından.
Tabi ziyaretçilerinin resim çekme isteklerini kıramayarak kameralara bol bol poz vermemezlik etmemiş.
Ben aramıza hoş gelmiş diyor ve yukarıdakinden kendisine uzun bir ömür bahşetmesini diliyorum.