Bu Blogda Ara

Sayfalar

10 Haziran 2015

Yılın Romantiği Seçildi

Şu dünya üzerinde neler var da neler var ... Az sonra okuyacağınız haberde gerçek sevginin insana neler yaptırabileceğini gazeteden aktarmaya çalışacak ben size.
Öncelikle bir şeyi size itiraf etmeliyim ki işbu haberi okuyana kadar ben bile bu kadarına inanmıyordum, acaba aynı durumda ben olsam ne yapacağımı şaşırırdım.

Efenim hadise-i şerif Kazakistan'da cereyan eyliyor. Kahramanımız olan Ayan Zhademov sadece yirmi yaşında ama kâlbi o kadar büyük ki anlatamaz ben size.
Kız arkadaşı sınavının stresine dayanamayınca onun yerine kılık değiştirip sınava girebilecek kadar gözüpek.


Önce kadın kıyafetlerini giymiş, makyajını yapmış, sonra da kız arkadaşına benzediğine kanaat getirince sınavın yapılacağı okula gitmiş.
Gelgelelim sınıftaki öğretmenler kızın hâlinde bir tuhaflık olduğunu sezinlemişler ve ona birkaç soru sormuşlar, sorunca da ses tonundan yakayı ele vermiş bizim delikanlı.
Öğretmenler sınavın sonunda basın mensuplarına önce bir başka kızın asıl adayın yerine sınava girdiğini sandıklarını ancak konuşmaya başlayınca kılık değiştirmiş bir erkek olduğunu anladıklarını söylemişler.
Delikanlı ise başkasının yerine sınava girdiği için ikibin dolar para cezasına çarptırıldı. Kız arkadaşı ise gelecek yıl tekrardan sınava girecek.


Gelgelelim sınav numarasında başarıya ulaşamayan Ayan Facebok'ta üne kavuştu.
Bu hikâyeyi okuyan herkes onu cesaretinden ötürü "Yılın Romantiği" ilan ettiler.
Goga Korzhova adlında bir kullanıcı "Genç kız böyle cesur bir erkek arkadaşı olduğu için çok şanslı. Bu devirde kim kendi hayatını riske atar ki?" diye yazmış.
Zhademov bu kadar meşhur olunca Olzhas Hüdaibergenov adlı bir işadamı kesilen cezanın yarısını ödemeyi teklif etmiş.