Bu Blogda Ara

Sayfalar

15 Haziran 2015

Kardeş Kavgası Çocuklara Yararlı

Bu İngiliz milleti bizden çok çalışıyor, hani okulda öğrendiğimiz "Türk öğün çalış güven" özdeyişimizi bizlerden çalacak diye ödüm kopmuyor değil.
Bu sefer de kardeşler arasındaki kavgalara burunlarını sokmuşlar.
Araştırmalarında ise kardeşleriyle kavga eden küçük çocukların sosyal ve duygusal becerilerini geliştirerek büyüdüklerinde daha başarılı ve çevrelerinde sevilip sayılan bireyler olmalarını sağladıkları ortaya çıkmış.


Benim kardeşim veya ağabeyim ya da ablam yok, olmadı. Bu dünyada tek çocuğum ben.
Ama bu demek değil ki tek başıma dımdızlak kalmışım.
Siz sevgili okuyucularıma her zaman için teşekkür eder ben ki bunca zaman zarfında benim her şeye rağmen yanımda olduğunuz için, iyi ki varsınız canlarım benim.