Bu Blogda Ara

Sayfalar

20 Ekim 2014

Morcivert

Renkler çok önemlidir.
Bugün size biraz mordan bahsedecek ben.
Mor, çünkü ben moru çok severim.


Genel olarak bunalımın rengi derler, ama aynı zamanda menekşelerin de rengidir.
Her ne kadar ara bir renk de olsa mavi ile kırmızının birleşmesi, daha doğrusu karışması sayesinde hayatlarımızda yer almıştır.


Açık morla başlıyoruz, aslında tam mor sayılmaz bu.
Yine de sayfada bulunmasında herhangi bir sakınca göremedi ben, ya siz?


Morun birlikte taşınabildiği bazı değişik renkler vardır, bunlardan biri de yeşildir.
Ama bu resimdeki gerçekten mor mu yoksa ışıklandırmadan mı mora çalıp çalamadığını anlamadı ben.


Başlıktaki Morcivert böyle bir şey olmalı, aynen sevgili Yonca Evcimik'in "Yoncimik"i gibi. Lâkin konumuz dahilinde kendisinin rolü bulunmamakta, gel gelelim bir gün kendisini sayfamda konuk etme şansım olur mu?
Pani Dergisi'nin 2012 yılının Eylül sayısından kalma bu resimde Magdalena Frackowiak modellik yapıyor.
Yarınki yazıma konu da çıktı, acaba Blog'uma konuk olur mu? (Bekleyin görün)


Mor renk iş dünyasında da zevkle taşınabilen bir renk, netekim siyahla güzel bir uyum içerisindedir.


Üstelik siyahla kombinlendiğinde çok harika bir görüntü oluşturuyor.
Madeleine güzel bir tarz yakalamış, bir gün bu firmadan bir takım tanıtım yapacak ben.


Ha aklıma gelmişken, mor renkten Üç Harfli Stayl olmayacak mı?
Tabi ki olacak, hem de âlâsıyla =)))
Oui. (Evet)


Son resmimiz Emilio De La Morena'dan.
Bazen modacılar da şaşırıyorlar renkleri, yoksa nasıl açıklayabilirdim buradaki tuhaflığı?
Sizce bir mantık hatası yok mu bu resimdeki mankenimizin taşıdığı elbisede?
Bence günün değişken tarzı bu olsa gerek.