Bu Blogda Ara

Sayfalar

21 Ekim 2014

Mor - Civert

Aslında dünya üzerinde Morcivert adlı bir renk yoktur.
Dünkü yazımın birinde size bugün için bir konuğum olabilir mi demiştim, işte size kendisinin dergi çekiminden resimlerle başbaşa bırakıyorum.


Huzurlarınızda Magdalena Frackowiak'ı takdim ederim.


Bu resmi dün paylaşmıştı ben zaten, fazlama ayrıntıya giremem şimdi.


Bir kadından ancak böyle erkek olabilirdi.


Kendisi 6 Ekim 1984 günü Gdansk'ta dünyaya gelmiş bir Terazi Burcu Kadını.
Gdansk Polonya'ya bağlıdır.


Bir kadın için oldukça uzun sayılan (1.80) boyu benden bile daha uzun.


Onaltı yaşında annesinin resimlerini Varşova'daki bir ajansa yollaması ve ajansın seçmelerinde başarı göstermesi sonucu bugünlere gelmiş.


Bugüne kadar birçok defilede mankenlik yapmıştır ve 2013 yılında en çok arzulanan kadınlar listesinde 23th sıraya kadar yükselmiştir.


Bu resimlerde sarışın olduğuna bakmayın, kendisi kumral ve ela gözlüdür, sarışınlığı çakma yani.


Bir küçük tavşanın ürkekliği karşısında tavşanı teselli ederken.


Size dünyaca meşhur ve çıkması her yıl özellikle beklenen Pirelli Takvimi'nde 2011 yılında Karl Lagerfeld'in çektiği resimlerle mankenlik yaptığını söylemiş miydim?


Tabi bir de Victoria's Secret macerası da var, 2010, 2012 ve 2013'te Victoria's Secret için de mankenlik yapmıştır.


Bugüne kadar Vogue Dergisi'nin çeşitli dillerindeki nüshalarında kapak mankenliği yapmıştır.
Vogue Paris ise kendisini İkibinli yılların en çok aranan otuz mankeni arasında göstermiştir.


Buradaki resimleri Zuza Krajewska ve Bartek Wieczorek tarafından Pani Dergisi'nin 2012 yılının Eylül sayısı için çekilmiştir.