Bu Blogda Ara

Sayfalar

28 Mart 2014

İlgi Mi? Hade Canım!

Dün "Dünya Tiyatrolar Günü"nü kutladık.
Bir çoklarınız benim tiyatroya alakalı olduğumu bilir, ama dört kişi dışında kutlamaya tenezzül eden çıkmadı.
Canlarınız sağ olsun hepinizin.
Zaten ben kimim ki?


Ben bu kadın milletini anlamıyorum arkadaşım, ilgisizlikten sürekli şikâyet ederler ama azıcık ilgi gösterirsen de malesef götleri kalkar.
Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu?
Bana bunun açıklamasını yapabilecek birini arıyorum.
Yanlışım nerede?


Bazı insanların konuşacak kadar zekaya veya susacak kadar edebe sahip olmayı başaramaması hayattan soğumam için yeterli bir sebep.
Ondan sonra da mesafeli davranıyorsam kimse kusura bakmasın.
Size zamanında "Varlığımın değerini bilin" demiştim.
Bilmedinizse yokluğumla cezalandırılmanızın zamanı geldi demektir.