Bu Blogda Ara

Sayfalar

26 Ekim 2013

Makaraya Sarılan İpler

Bu akşam makaralara ip sarmanın derdindeyiz.


Eskiden What's Up'ta yazışırken mutlaka birbirimize "İyi geceler" demeden birbirimizden gitmediğimiz bazı zat-ı az muhteremler şimdilerde herkesle uzun uzun yazıştıktan sonra bendenize bir sözcük yazıp hemen kapatmaya başladılar.
 Sanki hiç yazışmak istemiyorlar gibi, ya da ben vebalıymışım gibi.
Madem benimle yazışmak zorunuza gidiyor, öyleyse ne bok yemeye bana bir şey yazıyorsunuz? Ondan sonra da ben size cevap yazınca siz de görüp, uzun süre onlin bulunup bir kelimeyle geçiştiriyor ve o kelimeyi yazıp neden hemen offlin oluyorsunuz?
Ben bunların cevaplarını istiyorum, çünkü hakkım bu benim.
Bu kadar!


Bence benim sabrımı fazlama zorlamayın, çünkü ben de sizin gibi bir insanım, kaldı ki hayvanlar bile birazcık saygıyı ve önceliği hak ediyorlar.
Bilmem anlatabiliyor muyum?