Bu Blogda Ara

Sayfalar

20 Ağustos 2012

Patlamış Mısır

Kendimi bildim bileli bugüne kadar hiç bir arkadaşım sinemaya giderken beni davet etmek zahmetine katlanamamış, her seferinde kendim kendimi davet ettirmişimdir ya da sinemaya tek başıma gitmek zorunda kalmışımdır, tabi ben davet ettiğimde her seferinde "Başka Zaman" diyerek beni ekenler de cabası ...
Sözün kısası sanki sinemada birilerinin dişlerini çekeceğim veya onları yiyeceğim ...
Belki de beni götürmeyerek çok iyi yapıyorlar bana fark ettirmeden ...


Çünkü her gittiklerinde ellerinden eksik kalmayan Patlamış Mısır beyin hücrelerine zarar veriyormuş ...
Mısırı daha iyi patlatmak için kullanılan yüksek dozdaki Diasetil sinir hücrelerinin gelişmelerini engelleyip Bunamaya neden oluyormuş Minnesota Üniversitesinin yaptığı araştırmaya göre ...


Eh ben ne yapayım bu vaziyet-i gayr-i sıhhilik dahilinde beni sinemaya götürmeyen tüm arkadaşlarıma koskocaman teşekkür edeyim yeri gelmişken, benim akıl sağlığımı düşündükleri için =)))