Bu Blogda Ara

Sayfalar

30 Temmuz 2012

Dietimin Son Noktaları

Müjdemi isterim sevgili okurlarım =)))
Çünkü biraz önce terazide tartılınca uzun süredir sürdürdüğüm dietimin son halkasına ulaştım ...
Yıllardan sonra ilk kez 82.5 Kg. (Seksenikibuçuk) olmuşum =)))

Bundan daha süper bir haber olabilemez herhalde galiba sanırsam, zira bu diete başladığımda üç basamaklı sayılardan bahsediyordum ben ...
Hatta doksanın altına indiğim gün yazdığım yazı hâlâ güncelliğini koruyor =)))

Tüm tavsiyelerimi burada tekrardan yazmayacağım, dileyen "Buradan" yazıma ulaşıp kendi üzerinde deneyebilir ... Fakat benim dediğim yöntem hemen kilo verdirmez, ben bunu yapana kadar neredeyse iki kocaman yıl geçti, hâlâ da ısrar ediyorum, zira hedefim 80'den de aşağı düşmek ...
Kolay mı? Değil elbette, ama denemeye değer =)))