Bu Blogda Ara

Sayfalar

26 Kasım 2011

Saçlarım

Az önce "Berber"den geldim ... Bir rahatladım bir rahatladım ki sormayın ...
Önce bir haftadır dinlendirilip uzatılan sakallar ustura karşısına geçince bir süreliğine dahi olsa tatile girdiler ... Ne yapayım, bir haftalık sakal "Gilette Blue Mach 3"le çok zor traş olur :-((

Sonra bir baktım aynaya, saçlarımın aralarında beyazlanmalar başlamış :-((
Dedim ki berberime, bir ustura da kafama vur, zaten tepelemelerim kelleşmiş, aradaki çölleşmiş arazi kabak gibi görünmesin :-))
Ama tek korkum havanın soğukluğu ve mevsimin Kış olması ... Hade Yaz olsa o sıcaklığa saç bile fazla gelir ama Kışın bana içi yünlü cinsinden bir şapka lazım :-)) Yazın da sıcacık Güneşin beynimi sulandırmaması için bir Lengerli Fötür Şapka lazım :-))
Kısacası, şapkasız çıkmam abi :-))

Saçım uzayınca hemen dökülüveriyor, her gün yüzlercesi hem de :-((
Bende bir tezat vardır, kazıtmama rağmen Barış Manço gibi uzun saç severim, fakat kader Hasan Şaş gibi kel bıraktı beni :-((
Ama üzülmüyorum artık, çünkü alıştım böyle kel dolaşmaya ...
En azından saçım varken döküldüğünü görüp üzüleceğime yok olduğunu bilirim içim rahat olur ...
Uzun saçlı halimi özlersem de eski resimlerim bana o güzel günleri hatırlatır nasıl olsa ...