Bu Blogda Ara

Sayfalar

09 Ekim 2011

Yeni Model Nikah

Bu sefer sizle Facebok'ta başka bir arkadaşımın yazısından alıntıyla bir resim paylaşıcağım :-))
Malum, 5846'ya muhalefet etmemeli, zira görürse başımı derde sokmasın :-))
Lafın "Gümrük Vergisi" azıcık ağırmış yasaya göre :-))

Efenim, hazır günlerden Pazar'ken ve genelde düğünler Pazar günleri yoğunlaştırılmışken, üstelik de günümüzün ilişkileri günlük olarak yaşanmaktayken, taşı gediğine oturtacak bir karikatürü Facebok'ta gördüm, sizle de paylaşmak istiyorum:


Gelelim resim altı yazılara :-))
Günümüzdeki ilişkiler artıkım böyle oldu değil mi?
Bir günde harcanan aşk ilişkileri, bir günlük yaşanan evlilikler ve Facebok'ta "Status" değiştirmeler ...
Artık aşk ve evlilikler de resmen kot pantolon ve gömlek değiştirir gibi oldu günümüzde :-((
Herkeste bir "A-Sosyallik, A-Sorumluluk, A-Sevgi, A-Ciddiyet" ...
Essahtan, bunda kabahatli kim sizce?
Hemen cevap vereyim : "HEPİMİZ"
Aşırı tüketici, liberal ve sınır tanımadan yaşamayı tercih eden, kapital olan hepimiz ...
O zaman, bize de şöyle bir görev düşüyor:
Basit birlikteliklere ve ayrılıklara üzülmemek.
Sevgili arkadaşım Özge'nin resim altındaki yazdıklarını ben biraz kendi dilime çevirmeye çalıştım ...

Eğer gerçekten duygulanacaksak da zor kavuşulan aşklar için sevinelim ve bu aşkların bitmesine üzülelim ... Çünkü aşk ne kadar zor kazanılırsa kazanılsın kaybetmesi de o kadar kolay mı oluyor.

İngilizce bilmeyen okuyucularım için Papaz'ın sözlerinin tercümesi:
"Şimdi sizi Karı - Koca ilan ediyorum ... Facebok'ta (ilişki) durumunuzu güncelleyebilirsiniz!"