Bu Blogda Ara

Sayfalar

14 Ekim 2011

Burç Yorumları

Birazcık da "Astro" takılalım bu akşam :-))
Twitter'de dolaşıyordum, bir şeyler gördüm az önce ... Siz de okuyunca neler düşüneceksiniz bakalım?

Huzurlarınızda burçlar :

KOÇ : Üzülme, kaybettim sandıkların kurtulduklarındır belki ...
BOĞA : Boşuna uğraşma, çünkü zaman unutturmaz sadece uyuşturur ...
İKİZLER : En büyük hatan, boş insanlarla içi dolu hayaller kurmaya çalışman ...
YENGEÇ : Sırtından vurana kızma, ona güvenip arkanı dönen sensin. Arkandan konuşana da darılma, onu insan yerine koyan yine sensin ...
ASLAN : Gerçekten verecek sevgin var ama bunu hakedecek kimsen yok ...
BAŞAK : Aslında bütün insanları sevebilirdin sevmeye Ondan başlamasaydın ...
TERAZİ : Sıcak bir ele ihtiyacın olduğunda diğer elini tut. Kimseden sana fayda yok ...
AKREP : Bazen "Ben iyiyim'' dediğinde gözlerinin içine bakıp "İyi değilsin biliyorum" diyecek birine çok ihtiyaç duyuyorsun ...
YAY : O yokken hayır sevmiyorum unuttum deyip onu görünce elin ayağın birbirine dolanıyorsa ona resmen aşıksın işte ...
OĞLAK : Sana zamanını ayırmayan birine asla kendini harcatma ...
KOVA : Boş yere arama mutluluğu, aradığın yerde olmayacak. Bulunca ise tadını çıkar, çünkü hep sende kalmayacak ...
BALIK : Yanağındaki gamzeden haberi yokmuş ... Hiç güldürmedi ki yüzünü ...!

İmza : Cebimdeki Kelimeler