Bu Blogda Ara

Sayfalar

06 Ekim 2011

Salata

Bu akşam canım bir salata çekti, ama bu sefer anneme bırakmayıp kendim yapmak istiyorum :-))
Akşam gelirken malzematı aldım, ama sanırım bir kaç şeyi unutmuş olmalıyım ... Çünkü bu denemem benim hayatımda bir ilk :-))
Normalde benim evdeki mutfağa girmem yasak ... Fakat ben mutfakta aslinda pek de başarısız sayılmam ... Sakarlıklarım bazen fazla da olsa, ikide bir su açmak zor da gelse, kafamda sürekli bir dırdır olursa, bu dırdır da bazı şeyleri yapmama muktedir olamamamı da sağlasa ben yine bildiğimi okudum :-))
Ama bu sefer başardım ...


Şimdi salatamı yaptıktan sorna sıra afiyetle yemekte annemle birlikte :-))
Bir gün size de aynı salatadan yapacağım, onun için "Afiyet Olsun Bana!"
E, askerlikten sorna mutfağa girmek de kolay olmuyor tabi :-)) Malum ki aradan en az onbeş yıl geçti, ama ben ne uzadım ne de kısaldım, yerimde sayıyorum işte, hatta sayamıyorum, sanırım biraz boydan kısalmışım :-((

Şimdi sıra hayatıma bir düzen sağlamakta, bunu da bir şekilde başarıcam helbet :-))
Salata bir ilkti, gerisi gelecek :-)) En azından ben inanıyorum buna.