Bu Blogda Ara

Sayfalar

25 Eylül 2011

Öykü

Herkes bilir ki hikaye kurgulayabilmek için yazarın sessiz bir ortama ihtiyacı vardır, her kafadan bir ses çıktığı yerde hiç kimse hiç bir şey yazamaz, yazsa dahi yazılanlar hiç bir şeye benzemez :-((
Bir kere konu dağılır, dağılan konunun da toparlanması zordur ...

Bugün aslinda hiç niyetim olmamasına rağmen sessiz bir mekan için karşı yakaya geçmek zorunda kaldım dersem yeridir, çünkü artıkım yoruldu bu vücud :-((
Bazı seyahati kaldıramıyor ...

Ama size şu kadarını demeliyim, iyi ki geçtim karşıya :-))
O yaka apayrı bir dünya, bir bizim tarafa bak, bir de öbür tarafa ...
Küçüklükten beri hayranım zaten, bir gün bakarsınız Anadolu Yaka'lı oluveririm, belli mi olur?
Zaten öykümün konusunun yüzde altmışı Anadolu Yakasında geçecek, hade size bir müjde, ağzımdan bir kere başlıkta kaçtı malesef :-((
Hade öptüm sizi, birer kahve ısmarlayın bana :-))