Bu Blogda Ara

Sayfalar

13 Ağustos 2010

Boşnak Börekçi ve Elektrikler

Dünkü aşk kokulu yazıdan sonra karnım acıktı, Ramezan dolayısıyla Dayday Pastahanesi kapalı olunca soluğu bir alt sokaktaki Boşnak Börekçi'de aldım ...


Aldım ama ne aldım?
Poğaçayı :-))
Kaça aldım?
Bir TL, tanesi :-((


Ama tadı da damaklarımda kaldı, kolay kolay gitmez, biraz pahlı ama gerçekten değer buna :-))
Afiyet olsun bana, iki tanesi de :-)

Akşam olmuş tabi, eve dönmüşüm, bir baktım ki kuvve-i elektriyye namevcud :-((
Geçen gün elektrik ihalesi vardı, ve rekor bir fiyatla Boğaziçi Elektrik özelleştirildi, sanki özel değilmiş gibi, ayrıntıları aşağıdaki linkte, ben başka bir şey söyleyeceğim:


Bu kadar para aldınızsa, neden adam gibi elektrik vermiyorsunuz?

Bir konu daha var, sanki İstabnul bölünüyormuş gibi, Avrupa Yakası bir matah yermiş gibi sanki, ya neden Asya Yakası ile birlikte elektriklendirilmiyor veya bir tarafın elektrik ihalesini alan firma neden öteki tarafın elektriğine karış(a)mıyor?
(Bunun şimdilik tek açıklaması PTT alan kodlarında saklı, şimdi her ne kadar Telefonlara PTT bakmıyorsa da 1995 yılında kodları yenilerken tüm illeri birleştirdi fakat İstabnul'u ikiye böldü, bunu da size bir gün deşeceğim)

Elektrik mi?
Saat 21:30 civarlarında yeniden geldi.
Bu arada küçük bir itiraf:
Ama bu havada elektriğin kesilmesi aslinda normal, hatta bu kadar uzun zaman kesilmeden dayanabilmesi bile multşize, çünkü bu kadar klimayı bizim elektrik tesisatı biraz zor kaldırırdı.
Eee, ne yapalım, onlar da haksız sayılmazlar, ellerinden geleni yapıyorlar bizi elektriksiz bırak-ma-mak için.