Bu Blogda Ara

Sayfalar

28 Şubat 2010

Kahraman Irkıma Bir Gül

Şiddeti celallendirmeden doğuralım bence, çünkü karşımızdakine çatıcak olursak çehremize bu kez kendisi calellenicek bize ... Kaldı ki şafakalrın sönmesinden korkmamalı, çünkü güneş sabahtan ışıyınca mecburen suskunluklara konduruluyor :-)
Çiviyi çakarken çekici sağlam tutmak gerek, çiviyi tutan ele kazayla vurmamak için ... Vurulucak olursa canı acır, bir de üstüne üstlük düzelmez :-(

Hayatımda ilk kez bir gül hedaye edildi bana bugün, ama hemcinsimden ...
Yafu sevgililer günü geldi geçti gitti, neler yaşadığımı da siz biliyorsunuz zaten, şimdi bu gülün sırası mıydı?
Bayram değil seyran değil, eşitnem beni niye öptü?
Karanlıkta ablan sandım ondan öptüm baldız seni ...


Tam unuttum diyorken
Yola devam ederken
Köşe bucak gezerken
Nerden geldi bu koku

Bu kokuyu sürmeyin
Beni deli etmeyin
Sevdiğimin kokusu bu
Sürüp sürüp gezmeyin

Beni deli etmeyin
Bu kokuyu sürmeyin
Aşkımı depreştirip de
İçimi titretmeyin

Kimbilir bu gidişin dönüşü olacak mı, kavuşur muyuz yoksa ayrılır mıyız bilmiyorum, ben bilmezsem bu konuyu kim bilir?
Bir ilkbahar sabahı güneşle uyanıp çılgın gibi koşarak kırlarda çiçeklerle dans edip içinize yoğuşan duygulara engel olamayarak uçtuğunuzu, zamanında da kimseye aldırmadığınız için şimdi ne hallerde olduğunuzu hiç biliyor musunuz?

Փոքրիկ տղան մի վարդ տեսաւ
Վարդ մի տեսաւ դաշտի միչին
Վարդ մը տեսաւ ուրախացաւ
Մօտիկ վազեվ սիրուն վարդին

Սիրուն վարդին կարմիր վարդին
Կարմիիր վաարդը դաշտի միչին