Bu Blogda Ara

Sayfalar

01 Şubat 2010

Cama Vuran Yağmur

Şubat Başı ...
Dünden beri ısrarla kavgalı olan ve Gündüz vakti Güneşin arabuluculuğuyla kavgalarını askıya alan Lodos ve Poyraz müsabakasından galip çıkan Sağanak Yağmur oldu Akşam vakti :-))

Gerçi Meteor bas bariton bağırıyor ki Kar'a esir kalmayın, kanatlarınız takıp Hav'a uçun ya da kalplerinizde Den'izi bulun, alın ellerinize birer bardak Sütlü Sıcak Çaklıt, yanına da birer Donut, geçin pencere kenarına, iğne gibi camlara vuran Yağmur'u temaşa eyleyin :-)
Taa ki canınız sıkılıncaya kadar.
İster tek başınıza olsun ister arkadaşlarınızla hiç fark etmez, belki bu yazdığım Arap'a burya -Nah- park etmezse bile sabahın köründen gecelerin birer yarılarına kadar çalışıyor da olsanız, bu çalışma sonunda gün bitimi uykusuz ve bitkin kalsanız, yolculuklarınız sırasında Devletin Banli Treninde içleriniz de geçse, veya tam tersi mesaileriniz günlerinizin çok küçük bir kısmını da kapsasa ve tembel tembel kaya üstünde bomboş da otursanız, kendinize sadece birer Yarım Saat ayırın ve bu dediğim şeyi yapın ... Emin olun hayata bakış açınız dahi değişebilir, çünkü Çarşı Kanunu serttir, bir anda çocuklarınız çarşıda da verebilir, yeter ki dışardan konulmasın bahçelerinize :-)

Haa, bu yağmurların bir iyilikleri varsa o da yazın su sıkıntısı çekmiyicez demektir. Yeter ki kışın yağmuru bol görüp de mevcud suyu israf etmiyelim.

Bir İhtar:
Yarın akşam Kar Bastırıcak, Baritonmıycak veya Tenmiyorucak :-) Aman dikkatlı ve tedbirli olun, benden yazması, başkaları kışabilir, ama ben yazarım, kışmam :-))
Bu sefer size bir şarkı armağan etmek içimden geldi:
Dinlemek için Lütfen Tıklayın:

Yağmur
----
Önüm arkam sağım solum sobe
Korkarım ki bu defa saklanamadın
İçimde kalmadı desem yalan
Gözünün ortasına patlatamadım

İçim dışım herşeyimken
Özüm sözüm sevgilimken
Neden neden neden hiç anlamıyorum
Ve sanırım senden nefret ediyorum

Yağmur sen de vurup durma şu cama
Onu görmek istemiyorum artık
Onu sevmek istemiyorum artık
Yağmur sen de vurup durma şu cama

Uyu uyu uyu biraz büyü
Sayende bozuldu aramızda büyü
Yazık bana yazık ne körmüşüm
Geceleri seni düşümde görmüşüm

İçim dışım herşeyimken
Özüm sözüm sevgilimken
Neden neden neden hiç anlamıyorum
Ve sanırım senden nefret ediyorum

Yağmur sen de vurup durma şu cama
Onu görmek istemiyorum artık
Onu sevmek istemiyorum artık
Yağmur sen de vurup durma şu cama
----
Ceynur
Aşk Yağmur Ve Çikolata (2009)