Bu Blogda Ara

Sayfalar

19 Ocak 2010

Kar

Dün geceden beri yağmur yağıyor, hava da çok soğuk.
Biraz önce de yanlızlık misafirliğe geldi bana.

En sonunda yağmur ve rüzgar birbirlerini görmüşler, konuşmuşlar, hoşlanmışlar, birbirlerinin ağızlarından girmişler burunlarından çıkmışlar ve sonunda aşık oluvermişler ...

Şu anda da pencereden bakıveriyorum dışarı, karşımda işte bu büyük aşkın meyvesi duruyor :-)

Taah Uludağ'dan arkadaşım getirivermiş bana bir armağan, red etmek olur mu?
Gerçi her ne kadar bunu Gümüşhane'den beklerdim ama Gümüşhane'ye giden veya Gümüşhane'li bir arkadaşım ol(a)madı bugüne kadar :-((
Neyse kar olsun da çamurdan olsun :-)) Ama ben kartopu oynamak istiyorum, çünkü bana verilen rolümden sıkıldım, artıkım çiftliğe hanım olmam lazım, varsın çocuklarım çiftlikte versinler