Bu Blogda Ara

Sayfalar

01 Ocak 2009

Yeni Yıl Partisi Mi? İstemem Yan Cebime Koy

İşte bir kaç dakka ewel tarihlerdeki gün ve aylardan sorna yıl da değişti, yeni yıl geliverdi.
Şu anda saatlar 24:10'u gösteriyor, demek ki neymiş?
Zaman hakkaten durmuyormuş :-(

Şu anda ne mi yapıyorum?
Milletin gelen mesajlarına cevaplar yazmakla meşgulum :-)
Bazılarını sizle de paylaşmak istiyorum izin verirseniz, çünkü bazıları benim de dileklerimi dile getiriyor.

İşte onlardan biri:
"Eskiyi aratmayan, kötüyü unutturan, sağlıklı başarılı mutlu umutlu bir yıl olsun kapımızı çalan, hep güzel izler bırakan huzur dolu bir 2009! Mutlu Yıllar!"
Şimdi bu güzel dileklere katılınmaz da ne yapılır?
Benim için en büyük parti arkadaşlarımdan gelen mektuplar falandır, bunların dışında fazlama bir eğlence istemem, en büyük zenginlik arkadaşlıktır.

Bakın bu arada bir tane daha geldi:
"Bugün iki kişi seni sordu, telefonunu istediler ben de verdim, kızmadın değil mi bana? Sana ne yapacaklarsa artık bilemem. Beni nerden tanıdıklarını dahi bilmiyorum, çünkü çok samimi davrandılar sanki kırk yıllık arkadaşmışız gibi. Bu gece yola çıkıcaklarmış hazırlıklı ol! Sana çok iyi bakıcaklarını söylediler. Ben de onlara inandım ve adlarını sordum. Birinin adı Mutluluk, ötekinin adı da Sevgi'ymiş, 2009'da sürekli sende kalıcaklarmış"
Benden onları misafir edip edemiyiceğimi soruyor, ben de "Dosttan bir armağan gelsin, varsın çürük olsun" mantığına sahip olduğum cihetle bende istedikleri kadar kalabiliceklerini söyledim tabi :-)

Sizle paylaşmak istediğim son mektup da pek fazla kullanmadığım Mailbox'umun İnbox'una takılmış:
"Yeni yılda herkese mutluluk dilerim ama zor, herkes mutlu olmayabilir. Sağlık desem, herkes sağlıklı bir yıl geçirmeyebilir. Para dileyeyim, ama herkes zaten 3-5 bişey kazanıyor, daha üstü de şans sonuçta. Barış dilesem, dünyanın duracağı yok, zor yani ... En iyisi yeni yılda tanrı iyiliğinizi versin, 2009'da herşey gönlünce olsun"
Durumu bir kaç kelimeyle nasıl özetliyor değil mi?

Yeni Yıl Partisi Mi?
İstemem, yan cebime koy ... Ben sevdiklerimle daha mutluyum, benim için en büyük eğlence