Bu Blogda Ara

Sayfalar

29 Ocak 2009

Sinire Devam

Bugünlerde günlerim çokstressli geçiyor, sebebi demalum-u aliniz tıkırında ol(mıy)an ekomoninin sayesinde, kriz herkesi vurdu, ama beni iki katı vurdu.
Çünkü size güzel yazılar yazamaz duruma getirdi.
Ben de ara sıra kopya çekecem sanırım, bu işsizlikte insana ilham da gelmez, netekim müşteri de gelmiyor.
Bu aralar kafayı sıyırmazsam iyidir, artıkım fiyatlar durumu yönetiyor, al işte bugün öğledekiler:
"1.62, 2.12, 45.60"
Suni şişirme bitti, sıra balonu söndürmeye geldi, ama bu büyük balondaki havayı nereye tıkıştırıcan, bana onu bir zahmet bir E-Maille anlatabilir misin?

Bugün sabah gelirken üst geçit reklamlarında Beyoğlu Metrosunun boyunun uzatıldığını, açılışının da yarın yapılıcağını ve biz tüm İstanbulluların Şişhane Metro'ya davet edildiği yazılarını gördüm :-) Ama uykulu bir vaziyetteydim, inşallah yanılmıyorum. Eğer doğruysa artıkım İstinye Park'a metroyla ulaşabilicez demektir :-) Çünkü İstasyon merkeze fazlama uzak değil, Akmerkez'le Levend Metro arası kadar bir yürüyüş yolu olcak ama bu kadar kusur kadı kızında da olur :-)