Bu Blogda Ara

Sayfalar

10 Ocak 2009

Güneş Sabahtan Işıktır

Kim ne derse desin eğer gökyüzünde güneş varsa insanda bir kıpırtı bir heyecan başlar, havanın soğuk veya sıcak olması hiç fark etmez :-)
O güneşin ısıtması da gerekmez, gökyüzünden kendini göstermesi dahi yeterlidir.
Çünkü güneş baharı da müjdeler, henüz cemreler düşmemiş bile olsa içinizde bir sıcaklık hissetmediniz mi bu sabah?
Ben şahsen hissettim, hatta içim o kadar kıpır kıpır ki nerdeyse üzerimdeki kazağı çıkartıp kendime yazı getirttirmiş dedirttiricem.
Gerçi uzun zamandır hasret kalmıştık, ama yağmura daha çok hasretliktik, hem bir parçacık da olsa yağmur birazcık ara verse olmaz mı abaca?

Bu arada bir şey daha öğrendim bugün bayrammış bizim için :-) Malum aslinda bize her gün bayram ama bu seferki ciddi :-X
"Çalışan Gazeteciler Günü"
Tüm basın mensuplarına bu bayram kutlu olsun ama düzeltilmesi gereken bir ifade var :
"Çalışan Gazeteciler" ne demek?
Bir aksilik sonucu işinden olmuşlar ve yaş haddinden dolayı emekliliğe sevk edilenlere bayram sayılmıyor mu bugün?

İnokta Basın Bunu Da Yazın, Günlerinize Sahip Çıkın.
Siz yazmazsanız herkes kışar, kalem sizde güç de sizde!


Yine kızıcak bir konu geldi ama kusuruma bakmayın arkadaşlar :-)

Kendime bir pasta söylüyorum
Afiyet Olsun Bana :-)

Siz de aynısını yapın, içinizden de
"Gelicek Yıl Böyle Sönük Kalmasın Bu Gün"
diye dilek dileyin mumunuzu üflerken.