Bu Blogda Ara

Sayfalar

30 Nisan 2007

Bilumum Minimum Maximum

Günlerden Pazar, gavurlar azar-mış. Şimdi bugünkü yazımın başlığı neden böyle diye soracak olursanız, açıklıyıcam, okumamazlık etmezseniz sanırım anlayabileceksiniz.
Bugün hava güzel, yazdan borç alınmış bir gün, ama rüzgarlı, lodos tarafından. Bilumum insanoğlu cümbür cemaat sokakta ve elbette ki açık arazi arıyor ki havalanacak, en doğal hakkı. Minimum 19:30'a kadar sahiller insan kaynıyor. Ben de fırsat bu fırsat dedim, öğleden sonra halihazırda bir öküz -ona öküz demek öküzlere hakaret olur- tarafından bıçakla lastikleri delinmiş olan bisikletimi tamir ettirip sahile bir çıkiyim diye düşündüm. Kış dönemi malum-u aliniz, hava kötü, karanlık, yağmurlu falan filan feşmekan derken bizim bisiklet altı ay istirahatteydi. Ama iki ay ewel, -kim olduğunu bilmiyorum- yukardaki ökz, bizim evin alt katında park halinde bulunan bisikletimin lastiğini bıçaklamış! -Evin girişi de Yolgeçen Hanı mübarek!- Yapanı bilsem polise şikayet edecem ama ispatlayamıyorum ki malesef, ben de onu yukardakine havale ediyorum.
Benim için maximum zevktir bisikletle gezmek, bayağı da bir özlemişim doğrusu.
Bizim Yeşilköy Sahili aslında bisiklet binmeye bayağı müsait, bir de şu Çoriler olmasa ... Yolda yürümesini bilmeyen herkes gelmiş, bu bir şey değil, çocuklar da var, ben onlara endişeleniyorum asıl. Dikkatsizliklerinden ezilecekler, sonra kabahat bisiklette olacak.
Sözün kısası Bisiklet binmek kadar güzel bir spor yok, tavsiyem siz de bir bisiklet binin, hem gezer hem de spor olur size, bir zaman sorna zayıflamaya da başlarsınız.
Akşamüstü yada artık akşam diyelim, bir sürpriz yaptık kendimize, bizim genç çocuklarla bir de Basketbol çevirdik. Maksimum zevklerden biri de basketbol oynamak, elbette gırgırına.
Her ne kadar biraz hamlanmış da olsam, ben asıl bulunduğum ortamdan zevk almaya baktım, ne de olsa son kez bir basketbol müsabakasına çıktığımın üzerine en az on kocaman yıl geçmiş, basketbolu da özlemişim.
Günün Hadisesi
Basketbol
Yer : Okulun Bahçesi
Hakem : Arda
Bizim Taraf : Aykun, Chris, Aras, Ayk, Hayko
Rakip Taraf : Viken, Alex, Bedros, Ardem, Nazar
Ne mi oldu? 31 - 40 mağlup olduk tabi.
----
Günün Şarkısı
----
Wrong Impression
----
Calling out, calling out
Haven't you wondered
Why I'm always alone
When you're in my dreams
-
Calling out, calling out
Haven't you wondered
Why you're finding it hardjust looking at me
I want you
But I want you to understand
I need you
I love you
-
CHORUS
Didn't want to leave you with-the wrong impression
Didn't want to leave you with my-last confession(yeah)
Of love
Wasn't trying to pull you in the-wrong direction
All I wanna do is try to make-a connection(yeah)
Of love
-
Falling out, falling out
Have you ever wondered
If this was ever more than acrazy idea
-
Falling out, falling out
Have you ever wondered
What we could've been, if you'donly let me in
I want you
But I want you to understand
I miss you
I love you
-
CHORUS
-
Have you ever wondered?
I need youI love you
-
CHORUS(x2)
-
I didn't want to leave you there
I'm calling out
(yeah)
Wasn't trying to pull you in the wrong direction
Well I'm calling out (yeah)
Wasn't trying to pull you in the wrong direction
I'm calling out
----
Nathalie Imbruglia
White Lilies Island
2001