Bu Blogda Ara

Sayfalar

26 Kasım 2017

Gün Batımında Kahve Yummi

Pazar'ın Pazar hâli. İki gündür boynum tutulmuş, yat yat nereye kadar?
Sonunda çıktım, ama çıkmak bir şey değil, bugün bu saatten sonra uçak avı bile güzel olmadı.
Ama Güneş batarken bir resim yakalamışım, bunları paylaşmazsam olmazdı.


İşte görmektesiniz bizim Güneş giderken şapka takmış.
Bulutların arasında öyle bir görüntü veriyor ki anlatamaz ben.


Ve şapkasını çıkartınca bacanın gölgesi güne böyle yansıdı.


Bu da benim olmazsa olmazım kahvem. bakalım bugün falımda ne yazmış?

Gelir gider arada bir
Birkaç gün olur misafir
Seni görünce bu sefer
Aşkı olacak bir nehir

Uçak avı bugün güzel geçmedi ama yakaladıklarım bunlardı bugün.


Bayağı bulanık görülen bu uçağımız Onur Havayollarının yeni Mavi Kuyruklusu olup bir sonraki resimde TC-OBJ kuyruk tescilini okuyabiliyor ben.


Ve bu Mavi Kuyruklu yere konuyor. Bu resmi çekerken 8Q-175 seferiyle Samsun'dan geldi.


Bu da günün Kırmızı Kuyruklusu. Çok uğraşmama rağmen kuyruk tescilini okuyamadı ben.


İşte çatıların üstünden geçerek limana tekerleklerini koymak üzereyken.


Zaten eğer Güneş bu seviyeye kadar geldiyse bu mesafeden uçak resmi çekilmez, çekilse dâhi güzel çıkmaz.


Bunu aslında paylaşmayacaktım ama baktım ki diğerleri kadar güzel, bonus olarak yerleştirmek istedi ben.
Gâvurların azdığı bu alelade Pazar hepimize güzel günler getirmesi ve batan bu Güneşin sabah güzelliklere doğması dileklerimle.