Bu Blogda Ara

Sayfalar

18 Mayıs 2016

Dünya Kavrulacak

Hayatımız artık kavrulmak ve donmak arasında gidip gelmeye başladı.
Hatırlarsınız 7 Temmuz 2007 günü size küresel ısınmanın zararlarını anlatan bir yazı yazmıştım.
O günü dünya sıcaklık ortalamasının tek bir derece bile yükselmesinin çok ciddi zararları olduğunu da anlatmıştım.


Gelgelelim her zaman karşıt görüşte olduğum Amerika Birleşik Devletlerine ait olan Ulusal Havacılık ve Uzay Dairesi Başkanlığının bugünkü açıklaması birkaç gün önce geride bıraktığımız Nisan ayının ta 1880 yılından bu yana yaşanan en sıcak Nisan ayı olduğu hakkındaydı.


Ama durun daha bitmedi.
Aynı araştırmanın altına imza atan uzmanlar içinde bulunduğumuz 2016 yılının son 136 yılın en sıcak yılı olacağını da söylediler.


Ama ben devamını getireyim, eğer sağ kalırsak ve görürsek 2017 yılı da 2016'yı mumlarla aratacağına son derece eminim.


Yanılmayı çok istiyorum ama malesef hakikâti de anlatmak zorunda hissediyorum kendimi.