Bu Blogda Ara

Sayfalar

12 Aralık 2011

Dede

Artık sanırım torun sahibi olma yaşı benim yaşıtlarıma kadar düştü :-((
Şimdi hayıflanmalı mıyım yoksa sevinmeli miyim bilmiyorum ... Çünkü şaka bir yana, ben dede olabilecek yaşa gelmişim demek ki :-)
Biraz önce bu haberi okuyunca "Mor Ali Miz" arıza yapıp hastalandı :-((
Biz daha evleneceğimiz eşimizi bulamamışken veya onu evlenmeye ikna edememişken bir başka yaşıtımız elini o kadar çabuk tutmuş ki benimle yaşıt ama o bir DEDE !! Yanlış okumadınız, baba değil, dede ... Yani torun sahibi ...


Kahramanımız Çine'den, Aydın'a bağlı ... Hani şu "Gözünüz Aydın"la başlayan uzun dilek cümlesini kullandığım Ege Bölgesi'ndeki vilayetlerden :-))
Abidin Tekir ... 1977 doğumlu, 17 yaşında Muhammet'i doğurdu baba oldu ...
Muhammet Tekir ... 1994 doğumlu, o da 17 yaşında Abidin'i doğurdu, kendisi baba, babası da dede oldu ...
Bu vaziyet-i umumiye dahilinde Türkiye'nin en genç dedesi Abidin Bey oldu :-))

Abidin bey, kendisinin adaşı torun Abidin, oğlu Muhammet, babası Muhammet ve dedesi Mehmet Tekir ile aynı bahçeye bakan ayrı evlerde oturuyor.

Size bir profil anlattım, fakat Dünyanın en genç dedesi 29 yaşındaki İngiliz Shem Davis.
Benim hayatım boyunca hiç bir zaman dedem olmadı :-(( Dedesizliğin ezikliğini her zaman çekmişimdir :-((
Allah dedelere uzuzun ömür versin ki torunlar dede özlemi yaşamasınlar ...