Bu Blogda Ara

Sayfalar

14 Kasım 2011

İstanbul Havası

Tipik bir İstanbul Havası yaşıyoruz :-((
İki gündür İstanbul'da Kış Havası kendisini iyiden iyiye hissettirmeye başladı :-((
Belki havaya güven duymuyorum, güvenmemem için de sayısı sayılamayacak kadar çok sebebim var .. Bunları burada uzun uzun yazmaya kalkacak olursam ben yazarken yorulurum, siz de okumaktan bıkarsınız :-)) Ama kısaca tek sebep olarak geçen yıl Yazın çok geç sayılabilecek bir zamanda gelebildiğini yazabilirim şimdilik, belki kayıtlarımda da vardır ...

Kasım ayında olduğumuz ve ayın yarısını geride bıraktığımız doğru ...
Mayıs'a kadar havanın böyle yapacak olmasına alışmamız gerektiği de doğru ...
Fakat tüm bu gerçeklere rağmen İstanbul'un havasına asla güvenilmez, bu da başka bir ironi, çünkü bugün buz gibi soğuk olan hava ertesi günü güllük gülistanlık olabilir ...
Fakat ne olursa olsun, Kışın ortasında Bahar asla gelmez!

Yine de ben belirsizliklerden hiç ama hiç hoşlanmam, bir şey ya olsun ya da olmasın ...
Mesela ben kar yağsın istiyorum, içimdeki çocuk daha fazla büyümeden arkadaşlarımla Kartopu oynamak şu kısacık hayatım boyunca hep içimde kalmıştır :-((
Asıl o zaman ben Kışın Kışlığını yaptığından bahsedebilirim size.
Öyle ya, madem Kış geldi, neden Kar yağdırmıyor İstanbul'a? Yoksa İstanbul üvey evlat mı?