Bu Blogda Ara

Sayfalar

02 Eylül 2011

Hoşçakal Eski Aşkım

Gitme zamanı gelmişse "Dur Gitme" demenin, zaman geçmişse "Geri Dön" demenin, aşk bitmişse "Yeniden Başlasın" demenin hiç bir faydası yoktur ... Hiç kimse de lütfen bana "Dur, dön, yeniden" demesin ...
Bir defa kırılan kalp ne kadar tamir edilmeye çalışılırsa çalışılsın, asla eskisi gibi sağlam olamaz çünkü :-((
Bazen "Dur" demek yetmez gidenin ardından, giden mecbursa gitmeye ve ben mecbursam kalmaya hiç bir söz yetmez gideni durdurmaya ...
Gitmesini istemeden gönderdiklerin ve "Gel" desen de getiremediklerin olmadan mecbur kalırsın hayatı yaşamaya ...


Hayatın temel kuralıdır belki ama her şeye rağmen seven bırakmayandır ...
Zaten Sezen Ablamız (Aksu) ne demiş?
"Bir kıvılcım yeter hazırım bak, aşk için ölmeli, aşk o zaman aşk."

Sanmayın ki gücüm bitti yorgunum ... Sanmayın ki suskunum ve artık yokum ... Sadece yakında kopacak olan olası fırtınalar öncesi durgunum ...


Benim yaşantım hiç bir zaman Toz Pembe olmadı, onu hep ben boyadım ... Mantık Fırçamla Gökkuşağına :-(( Ama dünyada tüm renkler hızla kirleniyordu, sırf onun için birinciliği Beyaza verdiler ...

Nerde şimdi o eski şarkılar diyeceksiniz belki ama malesef onlar adı üstünde, eski, eskidiler ve unutuldular :-((
Ancak bazı arkadaş meclislerinde anılan birer rakı bira mezesi oldular :-((