Bu Blogda Ara

Sayfalar

26 Ağustos 2011

Dokuz Gün

Biz çalışanların gözleri genelde tatillerde olur. Hele özellikle de çalıştığı işten fazlama memnun olmayan ben ve bazı arkadaşlarım gibi ...
Bir hata sonucu Çarşı gibi bir pisliğe düşmüşüz ... Kuyu çok derin, ama mutlaka bize ulaşacak kadar uzun bir halat vardır ... Buna o kadar eminim ki bir gün mutlaka birileri bu uzun halatı atacaklardır bize herhalde galiba sanırsam :-)

Neyse, geçenlerde Başvekilim açıkladı:
"Bayram Tatili Dokuz Gün"
Bu açıklamayla Bayram Tatilimiz dokuz güne çıktı sonunda :-)) Bu yorgunlukta büyük müjde :-))
Arefe günü yarım gün ve Bayram sornasındaki bir gün idari izinli sayıldı kamu çalışanları, ama bu izinler özel sektöre yansımıyor, bankalar açık olucaklar :-((

Ben de biraz önce çarşıyı ardımda bıraktım ... İnşallah bir gün sonsuza kadar bırakıcağım ... Koskoca Dokuz Gün boyunca bir salise bile düşünmiyeceğim çarşıyı, işi, patronu, komşuları falan filan feşmekan :-))
Zaten herkes tatile çıktı, benim onlardan neyim eskik?
Telefonumu da kapattım, arayan istediği kadar arasın, bulamaz beni nasıl olsa ... Umrumda da değil açıkçası, ne halleri varsa görsünler, ben yokum :-))

Kısacası, hade kalkın arkadaşlar, kalbimiz ve kafamız nereye istiyorsa oraya gidip gittiğimiz yerlerin altlarını üstlerine getirelim :-))

Herkese İyi Tatiller