Bu Blogda Ara

Sayfalar

20 Nisan 2011

Patlangıç

Çok merak ediyorum, bu yıl Zadik hangi şartlarda hangi hadise-i şerifata şahit olacak?
Çünkü içimde ziyadesiyle heyecan mevcud.
Yalnızlık bir yana, sıkıntıdan patlamak üzereyim :-(( Bu hayat da hep can sıkıntılarıyla geçmeye devam edecek değil ya ... Belki Zadik'ten sonra düzeliverir bir şeyler :-)) Umutsuz yaşanmaz bilirsiniz.

Şaka falan derken Zadik (Diriliş) Yortusuna da şunun şurasında bir kaç güncük kaldı :-) Bu hafta sözüm ona Kutsal Hafta :-(
Fakat bendenizde işbu hafta-i mukaddesiyeye karşılık verebilecek halet-i ruhiye namevcud :-((
Çünkü benim bayramlarım çoğunlukla tersliklerle geçmiştir hayatım boyunca :-(
Tatlı tatlı yemenin acı acı osurması gibi, ama bu osuran imam değil ki cemaat sıçsın :-)

Geçen yıl Kutsal Hafta zamanı adı lazım olmayan bir adet dallama benim bayramımı işiyle ağzımdan burnumdan getirmişti amk :-((
Demek ki neymiş?
İş her şeyden önemliymiş, bayramdan bile!
Kıracakmışım götümü, eğecekmişim başımı, sadece işimi düşünecekmişim.
-Sıçayım böyle işin ağzına, iki yıldır para kazanmaya kurban ol, dükkana gelebilmek için cebimden para harcıyorum-