Bu Blogda Ara

Sayfalar

14 Mart 2011

Çarşıdaki Yeni Olaylar

Ben boşuna Kapalıçarşı denen yerden nefret etmiyorum.
Bugün yaşadığım olay tamamen bu nefretime tuz biber ekmeye yetti de arttı.

Esnafı esnaf değil, sözünü tutmaz-mış.
Bunun böyle olduğunu daha ilk günü anlamıştım ama bu kadarını beklemezdim.

Eskiden çarşıda esnaflar arasında söylenen söz senetti.
Şimdi ise sadece ağızdan çıkan ve çıktıktan sorna unutulan ve söylendiği inkar edilen bir kavram oldu.
Hani alim unutur kalem unutmazdı ya, artıkım kalem bile bunadı, hatırlamaya muktedir olamıyor :-((
Böyle olunca da tüm cinlerim tepeme çıkmaya yetiyor da artıyor.

Cumartesi gününden bir alışverişimde küçük bir bakiye kaldı, kalanını Pazartesi gel al diyen adam yanına gittiğimde beni oyaladı durdu.
Üstelik bir de şunu diyor:
"Borcum borç, ama NAH alırsın!"
İşin tuhafı kendisi Nejat Uygur değil, bu da Nejat Uygur'un tiyatro oynunun adı.

Ya şimdi ben bu çarşı milletini ne yapıyim?
Bir kazığa oturtup Kazıklı Voyvodalık mı yapıyim?
Yoksa ördek yürüyüşü mü yaptırsam?
Gayri buna siz karar verin.