Bu Blogda Ara

Sayfalar

04 Ağustos 2010

Türkiyem Türkiyem Cennetim

Aşağıda okuyacağınız satırlar bundan yıllar önce, sanırım 1994 veya 1995 olabilir, "Komedi Dans Üçlüsü"nün o zamanlar zirveye yerleşen bir şarkısının başıdır :-))
Ama günümüzde bunu hatırlayan yoktur.
Öyle bir silinmiş ki, Google'de dahi yok, çok aradım ama bulamadım :-((
Bu şarkının devamını bilen biri lütfen benle irtibata geçsin:
--
En güzeli İstanbul'dur şu Türkiye içinde
Tonlarca insan yaşar hepsi başka biçimde
Kozmopolit yanlış olur mevsim çoban salatası
Her tür hıyar mevcuttur bu salata içinde
İstanbul'un güzelliği anlatmakla biter mi
Gayr-ı meşru vaporlar Bizanslı'ya yeter mi?
Çukuru bitmez inşaatı bitmez Petete İski Doğalgaz
Yedi düvel bir araya gelse bir İstanbul olamaz
--
İstanbul da bir şey mi, yoktur Bursa gibisi
Dimdik durur her zaman Uludağ'ın tepesi
...
--
Finduklarım misurum, lahanam ve çaylarum
En baba fikralarda ben hep basrol oynarum
...
--
Doğuda soğuktur hava, doktor girmez oraya
İyileşmek için biz tezek süreriz yaraya
...
--
Bunun gibi bir sürü beyitten oluşma bir şarkı.
Hatırlıyan veya bilen birisi bana bu şarkının tam güftesini yollayabilir mi?