Bu Blogda Ara

Sayfalar

20 Ağustos 2010

Ekomoni Tıkırında

Uzun zaman önceydi ... Hayata yeni atılmış ve bir işin ucundan tutturuyordum.
Daha doğrusu tutturmaya çalışıyordum :-((
Nereye kadar? Bilinmez.
Çünkü zaman geliyor Cumartesi günleri cebimiz beş kuruşsuz eve gittiğim günler çok olmuştu.
Bu sıkıntılı günlerde sayısız "Ekomoni Tıkırında" Hikayeleri ve Şiirleri Facebok'umda yazmışlıklarım vardır.

Bu sefer sizinle şarkının gerçeğini paylaşmak istiyorum, şarkının kendisini "Alkışlarla Yaşıyorum"da, güftesini de "Garaj"da buldum, huzurlarınızda Timur Selçuk:

Ekonomi Tıkırında

Ekonomi tıkırında
Ekonomi tıkırında
Kriz var kriz var bunalım var
Ekonomi tıkırında
Ekonomi tıkırında
İşveren zor durumda
İşçiyi bağrına basar
Reva mı bu efendim
Bunalım bundan doğar
Ekonomi tıkırında
Ekonomi tıkırında
Kriz var kriz var bunalım var
Ekonomi tıkırında
Ekonomi tıkırında
Demek ki ne yapmalı
Paradan at bir sıfır
Artsın öyle fiyatlar
İşçi fazla at gitsin
Ekonomi tıkırında
Ekonomi tıkırında
Kriz var kriz var bunalım var
Ekonomi tıkırında
Ekonomi tıkırında
İşsizlik pahalılık
Konjüktür enflasyon
Milletçe fedakarlık
Kriz bunalım derken
Bilançoya bir baktık
Bu yıl iki misli kar
Hayret şu işe bak sen
Nerden geldi bu karlar
Kime gitti bu karlar
Ekonomi tıkırında
Ekonomi tıkırında
Kriz var kriz var bunalım var
Ekonomi tıkırında
Ekonomi tıkırında
Kime gitti bu karlar
Aman kimse sormasın
Kim kazandı bu işten
Şişşşt
Aman kimse duymasın
Ekonomi tıkırnda
Ekonomi tıkırında
Oyna vatandaş oyna
Ekonomi tıkırında
Ekonomi tıkırında
Kriz var kriz var bunalım var

Timur Selçuk'un 1980li yıllarda "Ankara Sanat Tiyatrosu"nun "Nereye Payidar Nereye" adlı oyununda seslendirdiği, bir kaç zamandır ortalıkta dolaşan "Kriz Bizi Teğet Geçti" laf-ı güzafına mahsuben Açık Radyo tarafından yeniden keşfedilen, memleketimiz için "Asla Modası Geçmeyecek" kategorisinde olan şarkı.