Bu Blogda Ara

Sayfalar

27 Temmuz 2010

Kınalıda Aksi Olaylar

Bugünlerde bizim dükkan çevrelerinde özellikle şahsıma karşı bazı gerekli gereksiz konular konuşulmaya başlanıldı ...
Kınalıadaya gitmem bazı kendini adam sananların zorlamalarına gelmiş, akılları fikirleri sözümona benim bir listede adım varmış, bu liste de Adaya girmemesi gereken, girmeye teşebbüs etmesi halinde de anında Adadan kalkan ilk Vaporla geri gönderilmesi gereken kişiler.
Bunca yıldır siz de biliyorsunuz daha doğrusu okuyorsunuz ki ben okuduğunuza inanmak istiyorum, ben kesinlikle Çorko Tayfasına dahil değilim, bunu öğrenin artıkım.
Benim de asabımı bir daha bozmayın, yoksa bundan sonra olucaklardan kesinlikle ben mesul olmıyacağım.
Bu da hepinize son İHTARIM, bir daha da ihtar etmem, doğrudan İHRAÇ ederim.

Varlığımın değerini bilmezseniz sizi yokuğumla cezalandırmak zorunda bırakmayın beni, anladınız onu siz, başka bir şey yazmama gerek var mı?