Bu Blogda Ara

Sayfalar

01 Ocak 2010

Başlangıç Ve Patlangıç

Yeni Yıl Geldi Sonunda :-)
Biliyoruz, geceler her ne kadar rüya görmekle aşılmaz, ama kalburla da su taşınmaz :-)
Uzun zaman hareketsizlik bana yeni harekat mıntıkaları arattırdı, netekim de buldum:


Bugünden sorna mümkün olduğu kadar resimler de sizinle olucaklar.
Hiç birisi de Foto Montage olmiycak.
Burası da kıyı yolunun vaziyet-i umumiyeleri:


Lodosun şiddeti Deniz Otoposunu Eskelelerine hapsetti.


Bu havada Ada Vaporu da çalışmaz, ama küçücük Motor nedense seferde ...
Bu ne pehriz bu ne lahana turşusu?
Aklımızın başımıza geri gelmesi için illa ki bir facia mı olması lazım?
(Allah Korusun)


Bu güsel günü de akşam ettik tabi, Feneri söndürdüğüm yer de burası.
Çevre deseniz o kadar kalabalık ki, iğne atsak yere düşmiycek, düşse bile biz bulamiycaz.
Yanlız iyi tarafı Metrobüsün fazlama kalabalık olmaması.


Bugün böyleyse dün nasıldı abaca?

Aslinda bugünkü niyetim Adaya gitmekti, fakat ol(a)madı, çünkü zencir-i berefşan kopuktu, oldurmayı başaramadım.


-Adayı Özledim-

Ne zaman olucak abaca sana kavuşmam? Yoksa ayrılırkenki gibi üzgün bir veda mıydı?
Aynen dört yıl ewelki gibi son seferden dönüşüme benzedi ... Ama bu sefer yağma yok, en kısa zamanda aynen ada :-)

Bugünkü yazım da resimlerden bir demetli ... Daha bir sürü var ama onlar da bana ve arkadaşlarıma özel, Facebook'ta tabi :-))